Skip to main content

Πολιτική Επιστροφών

01. Επιστροφές προϊόντων

Εάν για οποιονδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο από τα προϊόντα που αγοράσατε έχετε την δυνατότητα να το κάνετε αντικαθιστώντας το με κάποιο άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, ή ζητώντας επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τις παρακάτω υποδείξεις:

  • Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος σύμφωνα με τον Ν.2551/1994 (όπως  τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013). Τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύονται από τα σχετικά παραστατικά αγοράς τους (απόδειξη ή τιμολόγιο).
  • Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο όταν το προϊόν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχει αποσφραγισθεί, να έχει παραβιαστεί η  συσκευασία του, ή να έχει χρησιμοποιηθεί. Για τον λόγο αυτό καλό είναι κατά την παράδοση της παραγγελίας να ελέγχετε την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος περιεχόμενο κλπ.).

02. Ελαττωματικά προϊόντα

Εάν το προϊόν που παραλάβατε διαπιστώσετε ότι έχει κάποιο ελάττωμα ή έλλειψη κάποιου εξαρτήματος μπορείτε να μας ενημερώσετε είτε μέσω τηλεφώνου είτε με email στο info@primothebrand.gr για να την επίλυση του προβλήματος. Στην περίπτωση επιστροφής του προϊόντος και αφού διαπιστώσουμε ότι το λάθος οφείλεται στον κατασκευαστή, αναλαμβάνουμε κατόπιν δικής σας επιθυμίας είτε την αντικατάσταση του είτε την επιστροφή των χρημάτων σας, η οποία θα πραγματοποιηθεί εντός 10 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν.

Στην σπάνια αλλά πιθανή περίπτωση που παραλάβατε ελαττωματικά, παρα-ποιημένα ή κακής ποιότητας προϊόντα ή παραλάβατε φθαρμένα ή κατεστραμμένα κατά την μεταφορά τους προϊόντα, τότε αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη αντικατάστασης και τα έξοδα μεταφοράς προς το primothebrand.gr και επαναποστολής τους στην αρχική διεύθυνση αποστολής.
Σε περίπτωσης εξάντλησης του προϊόντος προς αντικατάσταση, θα σας καταβληθεί το αντίτιμο αγοράς σε λογαριασμό τραπέζης που θα μας υποδείξετε.

03. Πως θα επιστρέψω το δέμα;

Συσκευάστε το προϊόν χωρίς να ξεχάσετε τα συνοδευτικά αποστολής (απόδειξη ή τιμολόγιο), προσέξτε να μην αλλοιώσετε την αρχική συσκευασία και να μην λείπουν τα ταμπελάκια των χαρακτηριστικών του. Λάβετε υπόψη ότι η συσκευασία και τα καρτελάκια αποτελούν μέρος του προϊόντος και για όποια φθορά ή απώλεια τους, το προϊόν δεν θα γίνεται δεκτό.

Σημειώστε ότι προφανώς δεν κάνουμε δεκτά προϊόντα χρησιμοποιημένα έστω και μερικώς, μεταποιημένα ή πλυμένα.

Κατεβάστε από εδώ και συμπληρώστε το έντυπο επιστροφής με τουλάχιστον τα εξής:

  • Όνομα
  • Πλήρης διεύθυνση
  • Τηλέφωνο επικοινωνίας
  • E-mail
  • Αιτία επιστροφής

Αφού βεβαιωθείτε ότι το δέμα και το προϊόν είναι στην κατάσταση που τα παραλάβατε, ακολουθήστε τις οδηγίες που θα βρείτε στο έντυπο επιστροφής (Λίστα ενεργειών).

Στείλτε μας το δέμα αποκλειστικά με την εταιρία  Γενική Ταχυδρομική. Για την αποστολή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα χρεωθείτε με 10,00€ που περιλαμβάνει την αποστολή προς εμάς και την επαναποστολή του νέου προϊόντος προς εσάς. Η χρέωση αυτή, ισχύει ακόμη και στην περίπτωση που η αρχική σας παραγγελία ξεπερνούσε το όριο ποσού για Δωρεάν Αποστολή.

Στοιχεία αποστολής

Primo Clothing & Apparel
Σαλαμίνος 10,
Θεσσαλονίκη, 54625
Ελλάδα